dimecres, 24 d’octubre del 2012

EL MEU HOBBY

El meu hobby és muntar a cavall. M'agrada la llibertat de l'animal, en aquest cas, el cavall. El que més m'agrada aconseguir del meu cavall, és guanyar-me la seva confiança i el seu respecte. També una de les coses que m'agrada fer, és respatllar-lo, preparar-lo, és a dir: posar-li la manta, el seient, la testera, les regnes, la musserola, l'acció... i posar a la mida els estreps, lligar-li l'acció, col·locar-li la frontalera, i totes aquestes coses . Quant estic a sobre del cavall, el que més m'excita és fer trot, ja que encara no ser fer galop; però probablement quant aprengui  a galopar, que serà aviat, m'agradarà fer més galop que trot, i em passarà com ara  que el pas és avorrit i desprès, quant ja galopi, trotar serà avorrit, malgrat ara m'exciti. Després de muntar-lo durant una hora, m'encanta dutxar-lo tot i que acabo més molla jo que el cavall , seguidament posar-li el barnús, el pijama i per acabar portar-lo al seu bòxer, que és on l'hi haig de posar el menjar i l'aigua, és això el que far ser tan especial als cavalls: mantenir-los, cuidar-los i passar una estona amb ells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada