dimarts, 9 d’octubre del 2012


Hola, com tots podeu veure el títol d'aquest blog és "Vacances 2012". Com podreu deduir aquí escriuré un munt de coses sobre les meves últimes vacances, les d'aquest any, les vacances del 2012. Principalment, m'agradaria presentar-me i explicar-vos una mica la meva vida, és a dir, com em van les coses: Em dic Maria, tinc 35 anys, apunt de fer-ne 36. El meu esport preferit és muntar a cavall, m'agrada molt quedar amb les amigues i tocar el clarinet, el meu instrument, com deveu deduir faig música.
Aquest blog, és el 4t que faig. Si us interesses, us envio l'URL d'un dels blogs que vaig fer:
http://3lokass.blogspot.com.es/ Aquest blog el vam fer unes amigues i jo per passar l'estona i penjar alguns comentaris significatius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada